Přeskočit na obsah

Turnaj ve hře DOTA2

Pro rok 2025 je maximální kapacita 10 týmů v BYOC aréně. Startovné je od 450Kč na hráče.

Akce se bude konat opět na adrese:
Komunitní centrum Olympie
Komenského 202/22, 417 42 Krupka – Bohosudov [trasa]

Basic

450 CZK
  • BYOC aréna
  • startovné v turnaji
  • přístup k doprovodnému programu
  • sleeping area
  • přístup k Wi-Fi

All-Inclusive

900 CZK
  • vše jako v Basic
  • herní počítač (RTX3060 nebo RTX2060, 16GB RAM, SSD…)
  • monitor (27″ 60Hz),klávesnice, myš, sluchátka
  • omezené množství míst (20 z 20 rezervováno)
  • aktuálně řešíme zápůjčku další techniky

REGISTRACE DO TURNAJE JSOU VYPRODANÉ A UHRAZENÉ.

Již tradičně proběhne hlavní turnaj ve hře DOTA 2 v Kapitánském režimu pětičlenných týmů. Do turnaje se může přihlásit až deset pětičlenných týmů.

Konkrétní podoba turnaje se bude řešit před startem turnaje společně s kapitány tak, aby byl turnaj časově dobře rozložen.

Co s sebou

Pokud nemáte pronajatou techniku, je nutné, abyste si přivezli vlastní počítač, monitor a periferie. Počítač/notebook připojíte do herní sítě pomocí síťového kabelu. K dispozici budete mít rezervované místo u stolu, židli, 2x zásuvku 230V a 1x zásuvku RJ-45 1Gbps (klasický síťový kabel). Určitě si neberte reproduktory nebo nepoužívejte reproduktory v monitoru nebo notebooku.

  • Počítač nebo notebook s periferiemi,
  • sluchátka a doporučujeme i podložku pod myš,
  • síťový kabel o délce alespoň 15 metrů.

Odpočinek

Pro váš odpočinek bude vyhrazen prostor v místě konání akce, proto doporučujeme, si na akci s sebou přibalit karimatku a spacák. V období od 1:00 do 9:00 prosíme dodržujte klidový režim s ohledem na odpočinek ostatních hráčů. V době klidu nemusí být dostupný admin turnaje.

Ubytování

Připravili jsme pro vás seznam zajímavých ubytování v okolí eventu: zobrazit seznam.

Stravování

Občerstvení bude možné zakoupit přímo v prostorách události. Ke stravování lze využít také stravovací zařízení v okolí nebo lze využít i možnosti společné hromadné objednávky jídel s rozvozem přímo na místo konání.

Časový harmonogram turnaje

  • Turnaj bude začínat v pátek od 20:00 do sobotních 1:00.
  • Turnaj bude pokračovat v sobotu od 9:00 do maximálně nedělních 1:00.
  • Vyhlášení výsledků turnaje proběhne po skončení turnaje, nejpozději v neděli v 12:00.
  • Časové rozložení bude na místě upravovat tým adminů turnaje ve spolupráci s event managerem a kapitány jednotlivých týmů.
  • Doporučujeme s celým týmem dorazit již v pátek odpoledne (od 16:00 je možné obsazovat místa). Po domluvě je možné se zapojit do turnaje až od soboty, pokud budete mít tým, který také bude chtít začít až v sobotu.

Prizepool

  1. místo – 15 000 Kč
  2. místo – 10 000 Kč
  3. místo – 5 000 Kč

Registrované týmy: